Първоначално публикувано от iveli
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
подгревни свещи 2.4 jtd 140 hp ?
Collapse
X
-
Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
-
Ако някой има наблюдение дали JTDM мотора по принцип пали по лесно или пали по същият начин като нашите мотори може да сподели за да знае колегата дали трябва да търси неизправностALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеАко някой има наблюдение дали JTDM мотора по принцип пали по лесно или пали по същият начин като нашите мотори може да сподели за да знае колегата дали трябва да търси неизправност166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Това намеквах и аз Изгорелите свещи (дори всичките) при нашите дизели не ги усещаме при палене Можем само да видим чека Колегата споменава че JTDM мотора палел по лесно от неговият Това е или конструктивно така или неговата кола пали наистина по трудно като това по трудно палене съм почти сигурен че не е от подгревни свещиALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеТова намеквах и аз Изгорелите свещи (дори всичките) при нашите дизели не ги усещаме при палене Можем само да видим чека Колегата споменава че JTDM мотора палел по лесно от неговият Това е или конструктивно така или неговата кола пали наистина по трудно като това по трудно палене съм почти сигурен че не е от подгревни свещии да кажа шайбата е на Dayco утре купувам нова имам стара но тя е леш много трака оптегача с нея
Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Зависи какво значи трудно Нормално е да върти 2-3 секунди Теориите са че е нужно това време за да събере компа информация от датчиците да се развърти стартера А при теб колко време върти до запалване За шайбата аз все още не съм имал проблеми но съм чувал че се късатALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеЗависи какво значи трудно Нормално е да върти 2-3 секунди Теориите са че е нужно това време за да събере компа информация от датчиците да се развърти стартера А при теб колко време върти до запалване За шайбата аз все още не съм имал проблеми но съм чувал че се късатИсторията започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеИмаш някакъв проблем. Не е нормално да върти толкова дълго.Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Ми има два начина - сменяш наред докато се оправи, или я закачваш на диагностика и гледате какво се случва докато не ще да запали. Аз лично препоръчвам втория начинЗа целта обаче си намери читав диагностик, който освен да трие грешки знае и кое, как и какво да гледа. Аз бих заложил на регулатор на налягането на горивото.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщениедобре но как да открия какво и имаНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Моята старата алфа беше 2,4 175 коня. Зимата забелязах, че ако дам на контакт и загасне лампичката за подгрева върти повече време докато запали. Ако лампичката за подгряване изгасне и след това изчакам още 5,6 секунди, палеше веднага. Явно лампичката гасне но това не означава, че свещите са спрели да подгряват и така...Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
Comment