Известие

Collapse
No announcement yet.

подгревни свещи 2.4 jtd 140 hp ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
    На моята ги мерих 2009г и бяха изгорели всичките Смених ги всичките И преди и след смяната не забелязох разлики в палене и вървене Може да оказват влияние но аз не го усещам От тогава не съм ги поглеждал Но пък и чека не показва да има някакви проблеми

    ---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:32 ----------

    Ако ще сваляш пръскай обилно с контактен спрей няколко пъти и да престоят малко
    колата е била на чичо ми и тои така я е карал няма проблем при палене нито зима нито лято просто ми прави впечатление че неговата 2.4 JTDM 175hp пали много по лесно от моята незнам на какви се дължи това
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

    Comment


    • #17
      Ако някой има наблюдение дали JTDM мотора по принцип пали по лесно или пали по същият начин като нашите мотори може да сподели за да знае колегата дали трябва да търси неизправност
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • #18
        Моя пали на третата секунда, 136, след почти две седмици без палене, лампата на свещите свети. Винаги пали бързо и лесно, дори при ниски температури
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
          Ако някой има наблюдение дали JTDM мотора по принцип пали по лесно или пали по същият начин като нашите мотори може да сподели за да знае колегата дали трябва да търси неизправност
          Аз не намирам забележима разлика във времето за палене. Сравнявам старата ми 156-ца 136PS с 166-цата. Затрудненото палене за мен означава проблем, който съвсем не е задължително да се дължи на изгорели свещи.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            Това намеквах и аз Изгорелите свещи (дори всичките) при нашите дизели не ги усещаме при палене Можем само да видим чека Колегата споменава че JTDM мотора палел по лесно от неговият Това е или конструктивно така или неговата кола пали наистина по трудно като това по трудно палене съм почти сигурен че не е от подгревни свещи
            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
              Това намеквах и аз Изгорелите свещи (дори всичките) при нашите дизели не ги усещаме при палене Можем само да видим чека Колегата споменава че JTDM мотора палел по лесно от неговият Това е или конструктивно така или неговата кола пали наистина по трудно като това по трудно палене съм почти сигурен че не е от подгревни свещи
              на какво например може да се дължи трудното палене ? днес стана беля незнам някой от вас дали си е вадил демпферната шайба на две и да кажа шайбата е на Dayco утре купувам нова имам стара но тя е леш много трака оптегача с нея
              Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

              Comment


              • #22
                Зависи какво значи трудно Нормално е да върти 2-3 секунди Теориите са че е нужно това време за да събере компа информация от датчиците да се развърти стартера А при теб колко време върти до запалване За шайбата аз все още не съм имал проблеми но съм чувал че се късат
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                  Зависи какво значи трудно Нормално е да върти 2-3 секунди Теориите са че е нужно това време за да събере компа информация от датчиците да се развърти стартера А при теб колко време върти до запалване За шайбата аз все още не съм имал проблеми но съм чувал че се късат
                  Ми върти 5 6 7 селунди понякога пали по бързо особено първия път ако не е палена повече време иначе ако я загася и пак запаля пали по трудно повече върти
                  Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                  Comment


                  • #24
                    Имаш някакъв проблем. Не е нормално да върти толкова дълго.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                      Имаш някакъв проблем. Не е нормално да върти толкова дълго.
                      добре но как да открия какво и има
                      Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                      Comment


                      • #26
                        Ми има два начина - сменяш наред докато се оправи, или я закачваш на диагностика и гледате какво се случва докато не ще да запали. Аз лично препоръчвам втория начин За целта обаче си намери читав диагностик, който освен да трие грешки знае и кое, как и какво да гледа. Аз бих заложил на регулатор на налягането на горивото.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
                          добре но как да открия какво и има
                          Опита ли да си заредиш акумулатора и да видиш дали пали по- бързо?
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            JTDm пали от четвърт ако всичко е 6. Старото JTD върти 2-3 сек. на стартер.
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • #29
                              Моята старата алфа беше 2,4 175 коня. Зимата забелязах, че ако дам на контакт и загасне лампичката за подгрева върти повече време докато запали. Ако лампичката за подгряване изгасне и след това изчакам още 5,6 секунди, палеше веднага. Явно лампичката гасне но това не означава, че свещите са спрели да подгряват и така...
                              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                              ex Alfa 156 1,9 JTD
                              ex Alfa 75 1,8

                              Comment


                              • #30
                                здравей,колега. къде е тая букса със снопа кабели за свещите?

                                Comment

                                Working...
                                X